Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje


Sprzęt do naprawy gwarancyjnej (informacja o gwarancji dla produktów objętych gwarancją zawarta jest w opisie produktu) możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio do autoryzowanego serwisu. Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.

Miejsce i sposób złożenia reklamacji bezpośrednio do nas:
 Adres: ul. Skarszewska 5b, 83-200 Starogard Gdański. - Cyfryzacjafirm.pl
W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@cfsklep.pl

Poniżej adresy oraz dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów wybranych marek sprzedawanych w naszym sklepie:

1) Vivitek, Avtek, AVer, SentrySafe, PlusVision, Lumens i Qomo oraz produktów z grupy ACCO

Dane kontaktowe do serwisu:
ViDiS S.A.
ul. Grabiszyńska 241 D, 53-234 Wrocław
tel: 71 33 880 20, e-mail: serwis@vidis.pl
informacje na temat serwisu
zgłaszanie awarii
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00



2) Casio

Dane kontaktowe do serwisu:
Zibi Techno Sp. z o.o.

ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew
tel. 46 86 20 121 e-mail: serwis@zibi.pl


3) Brother

Dane kontaktowe do serwisu:
Brother Polska Sp. z o.o.

ul. Cybernetyki 7B, 02-677 Warszawa
Infolinia: 0-801 333 803 lub (22) 500 94 94 - czynna pon. - pt. od 9:00 do 17:00
e-mail: pomoc@brother.pl


4) HP

Dane kontaktowe do serwisu:
Centrum obsługi klienta HP
(serwis)
tel. (22) 583 4373 - w dni robocze od 8:30 do 18:00



5) Konica Minolta

Dane kontaktowe do serwisu:
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa 
tel. 801 60 60 72 - (z telefonów stacjonarnych)
tel. (22) 574 04 60 - (z telefonów komórkowych)
e-mail: serwis@konicaminolta.pl


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl